Zarządzaj swoimi informacjami

Zarządzaj swoimi informacjami
16.10.2020

Szybki, łatwy, darmowy i bezpieczny.

Zapoznaj się z poniższymi opcjami, aby zająć się stanem kredytu.

Zapytania

Nie rozpoznajesz zapytania?

Oceny kredytowe

Czy spadła Twoja zdolność kredytowa?

Informacje osobiste

Dowiedz się, co możesz zaktualizować online.

Konta

Dowiedz się, przed czym możesz się odwołać w Internecie

Większość dochodzeń w sprawie sporów kończy się w ciągu dwóch tygodni, ale niektóre mogą zająć do 30 dni.

Obalanie mitów spornych

Nasi ambasadorzy ds. Obsługi klienta odpowiedzą na najważniejsze pytania dotyczące sporów.
Zapytania kredytowe wyjaśnione

Powiemy Ci, co musisz wiedzieć o zapytaniach kredytowych i jak sobie z nimi radzić.

Masz pytania, my mamy odpowiedzi.

Wyszukaj lub przejrzyj nasze FAQ dotyczące sporów kredytowych poniżej.

KATEGORIE

  • połączyć

Wyniki dla: Kategoria

Pokazuje 10 z 33

Sprawdź więcej porad dotyczących sporów kredytowych

Jak zakwestionować raport kredytowy

Czy zauważyłeś coś, co Twoim zdaniem jest niedokładne w raporcie kredytowym? Dowiedz się, jak to naprawić.

Jak odczytać wyniki dochodzenia w sporze

Dowiedz się, jak rozumieć wyniki sporu.

Co mogę zrobić, jeśli nie zgadzam się z wynikami sporu

Dowiedz się, jakie masz opcje, jeśli spór nie zakończył się tak, jak oczekiwałeś.

Szukasz innego sposobu na spór?

Spór za pośrednictwem poczty lub telefonu

Zarządzanie sporem online jest szybkie, bezpłatne i łatwe, ale jeśli wolisz odwołać się za pośrednictwem poczty lub telefonu, poniżej znajdziesz instrukcje.

Aby zakończyć spór pocztą, podaj jak najwięcej z następujących informacji:

  • Dane osobowe: imię i nazwisko, data urodzenia, adres, numer PESEL
  • Nazwa firmy, która zgłosiła kwestionowany przedmiot i częściowy numer konta (z raportu kredytowego)
  • Powód sporu
  • Wszelkie korekty danych osobowych (adres, numer telefonu itp.)


Wyślij dokumenty na adres:

TransUnion Consumer Solutions

PO Box 2000

Chester, PA 19016-2000

Uwaga: Przyjmujemy przesyłki zwykłe lub polecone.

Telefon

Porozmawiaj z jednym z naszych ekspertów ds. Rozstrzygania sporów:

(833) -395-6941 (833) -395-6941 od

poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 23:00 ET

Dziękuję Ci!

Twoje ustawienia plików cookie zostały zastosowane.

Gdy korzystasz z naszej strony internetowej, my i nasi zewnętrzni dostawcy zbieramy informacje o Twojej aktywności w Internecie i innych sieciach elektronicznych (adres IP, informacje o urządzeniu i informacje dotyczące interakcji z naszą witryną) za pośrednictwem plików cookie i innych technologii. Używamy tych danych osobowych, aby poprawić wrażenia użytkownika, analizować wydajność i ruch na naszej stronie internetowej oraz zapewniać ukierunkowane reklamy. Jeśli chcesz zrezygnować z używania nieistotnych plików cookie stron trzecich i wszelkich plików cookie stron trzecich, które mogą być uważane za sprzedaż zgodnie z prawem stanu Kalifornia, wybierz opcję „Ogranicz wszystko”. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak używamy plików cookie, zapoznaj się z naszą Informacją o ochronie prywatności.

Proszę to zanotować:

  1. Ta rezygnacja dotyczy tylko informacji gromadzonych i udostępnianych za pośrednictwem plików cookie, modułów śledzących i innych technologii podczas przeglądania naszej witryny lub korzystania z naszych aplikacji. Jeśli chcesz zrezygnować ze sprzedaży Twoich danych w inny sposób niż za pomocą plików cookie, kliknij tutaj.
  2. Nadal będziesz widzieć reklamy, ale mogą one nie być ukierunkowane i mogą nie być dla Ciebie istotne.
  3. Jeśli jesteś użytkownikiem-gościem lub nie jesteś zalogowany na swoje konto, Twoja opcja rezygnacji będzie obowiązywać tylko w przypadku tej przeglądarki lub aplikacji. Jeśli usuniesz lub wyczyścisz wszystkie pliki cookie, Twój wybór nie zostanie zapisany i będziesz musiał ponownie zrezygnować po powrocie do witryny.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy