T-Mobile chce zaoferować Ci ofertę pomimo Twojej zdolności kredytowej

17.02.2021
Category: Wynik Kredytowy

Inicjatywa przewoźnika „Równość smartfonów ma na celu nagradzanie klientów, którzy terminowo płacą rachunki, za pomocą ofert zwykle dostępnych tylko dla osób z solidnym kredytem.

T-Mobile próbuje przyciągnąć więcej klientów smartfonów poprzez nowy program, który nie dba o Twoją zdolność kredytową.

We wpisie na blogu i filmie opublikowanym w czwartek, CEO T-Mobile, John Legere, opisał to, co nazwał „jednym z najbrudniejszych małych sekretów branży bezprzewodowej. Legere powiedział, że nawet gdy operatorzy komórkowi rezygnują z ofert zerowych, bezpłatnych telefonów i tanich planów ratalnych, ludzie ze słabymi kredytami są wykluczani.

T-Mobile chce włączyć osoby z niskim kredytem poprzez nowy program, który nazywa się „Równość smartfonów.

Próba pozyskania tych konsumentów to kolejny przykład graczy bezprzewodowych poszukujących nowych obszarów wzrostu. T-Mobile był szczególnie skuteczny, jeśli chodzi o mieszanie potęgi – Consumer Intelligence Research Partners powiedział, że w ankiecie w tym miesiącu T-Mobile uzyskał najwyższy odsetek wśród głównych operatorów pod względem pozyskiwania nowych klientów i zatrzymywania istniejących abonentów.

Tymczasem Verizon podał w czwartek, że w czwartym kwartale 2014 r. Wskaźnik rotacji klientów wzrósł, co oznacza wzrost liczby odrzuceń, który nastąpił w wyniku agresywnych ofert T-Mobile i Sprint.

Podczas gdy przewoźnicy biją się nawzajem o najbardziej zamożnych konsumentów, którzy zwykle podpisują umowy i płacą za droższe plany, istnieje duża pula klientów o niższej jakości kredytowej, których w dużej mierze ignorowano i wykluczano z najlepszych ofert.

„Faktem jest, że 63 procent Amerykanów ma mniej niż idealny wynik kredytowy – powiedział Legere na swoim blogu. „Co oznacza, że ​​ponad połowie Amerykanów odmawia się najlepszych ofert. Muszą albo zgarnąć więcej gotówki – zarówno z góry, jak iz czasem – albo wyjść z drzwi z pustymi rękami.

Od 25 stycznia Smartphone Equality będzie oferować te same oferty wszystkim klientom, niezależnie od tego, czy mają dobrą zdolność kredytową, czy też nie, i będzie dotyczyć zarówno abonentów przedpłaconych, jak i abonamentowych. Takie oferty obejmują zerowanie na popularnych smartfonach bez odsetek i bez sprawdzania zdolności kredytowej. Klient, który ma słaby kredyt, zazwyczaj musi zapłacić znaczną kwotę z góry, aby kupić smartfona.

„Jeśli byłeś wobec nas lojalny, Twoje relacje z nami będą ważniejsze od Twojej zdolności kredytowej – powiedział Andrew Sherrard, dyrektor ds. Marketingu w T-Mobile.

Jedyny haczyk? Abonenci T-Mobile muszą dokonać 12 bezpośrednich miesięcznych płatności w ramach swojego obecnego planu bez żadnych przerw, aby kwalifikować się do najlepszych cen i ofert. Jeśli klient spóźni się o więcej niż dwa dni lub wręcz przegapi płatność, zegar resetuje się na kolejne 12 miesięcy.

„Równość dla smartfonów to przykład planu, który służy zarówno celom rozwojowym, jak i jest dobrze ugruntowany w sensie finansowym – powiedział Jan Dawson, analityk w firmie Jackdaw Research.

Sherrard odmówił komentarza na temat liczby klientów zakwalifikowanych do programu, ale powiedział, że jest to liczba istotna.

T-Mobile twierdzi, że posunięcie to jest korzystne finansowo, ponieważ klienci, którzy byli w stanie dokonać 12 bezpośrednich płatności na czas, są równie wiarygodni – jeśli nie bardziej – niż typowy „dobrze wykwalifikowany klient.

„Prosta prawda jest taka, że ​​nasze relacje z tym klientem są w rzeczywistości lepszym wskaźnikiem przyszłych zachowań niż ich historia kredytowa – powiedział Legere.

-Roger Cheng przyczynił się do powstania tej historii.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy