Co to jest kwadrans kredytu

17.02.2021
Category: Swój Raport

Pytania na ten temat są podzielone na następujące kategorie:

Oprócz poniższych pytań i odpowiedzi zapoznaj się z następującymi zasobami, aby uzyskać wskazówki dotyczące definicji godziny kredytu:

Godzina kredytu (CH)

CH-P1: Czy instytucja musi stosować federalną definicję godziny zaliczenia jako punkt wyjścia do oceny akademickiej punktów związanych z kursami i programami, jeśli instytucja ma nadal kwalifikować się do finansowania federalnego, takiego jak pomoc dla studentów?

CH-A1: Nie. Jak omówiono w preambule do przepisów końcowych (patrz 75 FR 66845, dostępne pod adresem http://edocket.access.gpo.gov/2010/pdf/2010-26531.pdf), nic w przepisach uniemożliwia instytucji określenie godziny zaliczenia przy użyciu innych mierników lub miar postępów studenta i efektów uczenia się do celów akademickich i innych niefederalnych celów, o ile przyznaje również federalną pomoc dla studentów, korzystając z definicji godzin zaliczeń w przepisach. Instytucja może mieć kursy mierzone w federalnych godzinach zaliczenia, a także w instytucjonalnych godzinach zaliczenia. Korzystanie z definicji federalnej godziny kredytowej jest wymagane tylko do celów programu federalnego, na przykład do określenia statusu rejestracji w celu określenia uprawnień do federalnej pomocy studenckiej dla studenta. Jednak,uważamy, że definicja jest wystarczająco elastyczna, aby sprostać potrzebom instytucjonalnym, jak również potrzebom federalnym. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-Q2: Czy instytucja może zastosować się do pomiaru postępów studenta i efektów uczenia się innych niż godzina zaliczeniowa?

CH-A2: Tak. Instytucja może zastosować inne środki w zakresie, w jakim instytucja ustala rozsądne równoważności z godziną zaliczenia pracy studenta. Na przykład Departament w dalszym ciągu przewiduje stosowanie bezpośredniej oceny uczenia się studentów na podstawie 34 CFR 668.10 zamiast godzin zaliczeniowych w zatwierdzonym przez Departamencie programie oceny bezpośredniej, o ile instytucja ustanowi metodologię rozsądnego zrównania oceny bezpośredniej z godziny kredytowe. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-P3: Czy definicja godziny zaliczeniowej oznacza, że ​​wszystkie 3-punktowe kursy będą musiały odbywać się przez 3 godziny tygodniowo lub równowartość 37,5 godzin zegarowych na godzinę semestralną?

CH-A3: Nie. Definicja godzin zaliczeniowych nie narzuca określonej ilości czasu w klasie w porównaniu z pracą uczniów poza zajęciami. Ponadto należy zauważyć, że definicja przewiduje, że godzina zaliczenia może obejmować równoważną ilość pracy w innym okresie. Nie ma wymogu, aby kurs 3-semestralny obejmował 3 godziny tygodniowo w semestrze lub 3-godzinny kurs obejmował 3 godziny tygodniowo w ciągu kwartału. Wymóg jest taki, aby uczelnia ustaliła, że ​​ilość pracy studenta na godzinę zaliczeniową, która jest rozsądnym przybliżeniem nie mniej niż jedną godzinę zajęć i dwie godziny pracy studenta poza zajęciami tygodniowo w ciągu semestru przez godzinę semestralną lub kwadrans za kwadrans. Na przykład instytucja z kalendarzem semestralnym ma seminarium magisterskie, za które przyznaje 3 semestralne godziny.Klasa spotyka się tylko przez jedną godzinę tygodniowo w ciągu 15-tygodniowego semestru, a studenci powinni wykonać znaczną ilość zewnętrznych badań, co odpowiada 8 lub więcej godzinom pracy studenta w każdym tygodniu semestru. Zgodnie z definicją federalną, uczelnia mogłaby przyznać na kurs do 3 godzin semestralnych. Jeśli chodzi o potrzebę posiadania ekwiwalentu 37,5 godziny, wymóg 37,5 godziny dotyczy programów licencjackich podlegających wymogom konwersji zegara na godzinę kredytową w § 668.8 (k) i (l). Wymagania te nie mają zastosowania do programów studiów trwających co najmniej dwa lata akademickie i programów dla absolwentów i nie miałyby zastosowania do niektórych programów studiów licencjackich, które nie są licencjatami. Ponadto, podobnie do definicji godziny kredytowej w §600.2, §668.8 (l) (2) zapewnia instytucjom elastyczność w braniu pod uwagę pracy studentów poza zajęciami podczas ustalania godzin zaliczeń, które mogą być wykorzystane do celów federalnych. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-P4: W jaki sposób instytucja zastosowałaby definicję godziny kredytowej, jeśli oferuje asynchroniczne kursy online, które nie są również oferowane w klasie?

CH-A4: W definicji godziny kredytu nie ma wymogu „czasu siedzenia. Instytucja oferująca asynchroniczne kursy online musiałaby określić ilość pracy studenta oczekiwaną w każdym kursie online, aby osiągnąć cele kursu, oraz wyznaczyć godzinę kredytową w oparciu o co najmniej taką samą ilość pracy, jaką przedstawiono w definicji godziny kredytu. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-Q5: Jaki jest związek zdefiniowanej godziny zaliczenia z „tygodniem czasu szkolenia zgodnie z § 668.3 (b) (2) i stosowany przy określaniu tygodni czasu przeznaczonego na naukę do celów programu edukacyjnego i kwalifikowalności uczniów?

CH-A5: Ogólnie, tydzień szkolenia to każdy siedmiodniowy okres, w którym co najmniej jeden dzień regularnych zajęć lub egzaminów ma miejsce; czas przeznaczony na instruktaż nie obejmuje wakacji, prac domowych ani okresów doradztwa lub orientacji. Tak więc w każdym siedmiodniowym okresie od studenta oczekuje się zaangażowania naukowego, na przykład poprzez uczęszczanie na zajęcia, egzaminy, ćwiczenia praktyczne, prace laboratoryjne, staże i nadzorowaną pracę w studio. W przypadku nauczania na odległość i nauczania korespondencyjnego zaangażowanie akademickie obejmowałoby między innymi przedłożenie pracy naukowej; przystąpienie do egzaminu, interaktywnego samouczka lub instrukcji wspomaganych komputerowo; uczęszczanie do grupy analitycznej wyznaczonej przez instytucję; udział w akademickiej dyskusji online;oraz zainicjowanie kontaktu z wykładowcą w celu zadania pytania na temat przedmiotu, który jest przedmiotem studiów. Samo zalogowanie się do elektronicznej klasy nie stanowi zaangażowania akademickiego.

Nawet jeśli praca domowa ucznia, badania lub inna praca studenta nienadzorowana nie jest brana pod uwagę przy określaniu tygodni czasu nauczania w programie edukacyjnym, taka praca studenta byłaby brana pod uwagę przy określaniu liczby punktów, które mają być przyznane za pracę studenta. (Uwaga: uważamy, że administratorzy pomocy finansowej są zaznajomieni z tymi i innymi koncepcjami pomocy finansowej dla studentów z tytułu IV. Zachęcamy pracowników akademickich do skonsultowania się z personelem pomocy finansowej, aby lepiej zrozumieć, jak godziny kredytowe wpływają na zarządzanie funduszami tytułu IV .) [Wytyczne wydane 18.03.2011]

CH-P6: Czy instytucja musi mieć jedną politykę i procedury związane z godziną zaliczenia, które dotyczą wszystkich dyscyplin, stopni, formatów nauczania / uczenia się i sposobów realizacji?

CH-A6: Nie. Zdajemy sobie sprawę, że złożone instytucje o wielu stopniach mogą nie mieć sztywno ujednoliconych zasad i procedur związanych z godziną zaliczenia w różnych dyscyplinach, na różnych poziomach, w formach nauczania / uczenia się i trybach realizacji. Jednak instytucje muszą mieć zasady i procedury, które zapewniają wystarczającą spójność, aby w drodze wzajemnej weryfikacji uzyskać zaufanie agencji akredytujących, że ich przydzielanie godzin zaliczeń jest zgodne z powszechnie przyjętą praktyką w szkolnictwie wyższym. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-Q7: Czy możesz podać przykład instytucji używającej różnych punktów do celów związanych z tytułem IV i do celów akademickich?

CH-A7: Instytucja A używa terminu „godzina zaliczenia do opisania kursu, ale przyznaje punkty za ten kurs wyłącznie na podstawie czasu zajęć, nie oczekując pracy studenta poza zajęciami. Na przykład instytucja przyznaje 3 godziny kredytowe za kurs, który obejmuje 3 godziny tygodniowo w ciągu semestru. Dla celów federalnych, kurs jest godzinnym zaliczeniem. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-P8: Jeśli instytucja mierzy postępy studenta na kursach lub w jednostkach, a nie w punktach, czy wymaga się od niej zmiany praktyki i oferowania kursów z 3 punktami?

CH-A8: Nie. Instytucja może kontynuować obecną praktykę pomiaru postępów na kursach lub w jednostkach. Jednak instytucja musi przyznać federalną pomoc dla studentów, korzystając z definicji godzin zaliczeń zawartej w przepisach. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

CH-Q9. Zmienione przepisy usprawniające konwersję zegara na godziny kredytowe wejdą w życie 1 lipca 2016 r. W przypadku instytucji, których dotyczy problem, które chcą wrócić do godzin kredytowych, co się stanie, jeśli okres płatności nie zakończy się wraz z końcem okresu? Kiedy instytucja może przejść na godziny kredytowe?

CH-A9. Instytucja może przejść na godziny kredytowe z godzin zegarowych w trzech różnych momentach:

  • Instytucje mogą uczyć pozostałej części obecnego programu obecnie zapisanych studentów jako program godzinowy;
  • Nowi studenci (zapisani po 01.07.16) mogą zostać przyjęci na podstawie nowych przepisów;Instytucja może zdecydować się na zmianę z godzin zegarowych na godziny kredytowe na koniec okresu płatności (o ile termin płatności kończy się po 01.07.16). NowyCH-Q10. Kiedy instytucja może zaktualizować swój raport kwalifikowalności i zatwierdzenia certyfikacji (ECAR), aby odzwierciedlić nowy status programu?

    CH-A10. Instytucja może aktualizować swoje ECAR od 1 lipca 2016 r., Po wejściu w życie zmienionych przepisów. Nowy

    Agencje akredytujące (A)

    (patrz również załącznik B w liście do drogich współpracowników GEN-11-06)

    A-P1: Jaka jest rola agencji akredytujących w ocenie wdrażania przez instytucję wzoru konwersji z zegara na godzinę kredytową zgodnie z § 668.8 (l)?

    A-A1: Agencja akredytująca jest odpowiedzialna, w ramach analizy instytucji zgodnie z § 602.24 (f), za zapewnienie, że instytucja spełnia wymagania określone w § 668.8 (l) (2) przy określaniu liczby studentów praca poza zajęciami służąca do przeliczania godzin zegarowych na zajęcia edukacyjne w programie, a wyniki przeliczenia są zgodne z definicją godziny zaliczenia w §600.2. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

    A-Q2: Instytucja restrukturyzuje program studiów licencjackich trwający 720 godzin, który nie ma pracy studenckiej poza zajęciami i podlega przeliczeniu z zegara na godzinę kredytową. Zgodnie z obowiązującymi przepisami program jest traktowany jako 24-semestralny program dla potrzeb pomocy materialnej studentowi tytułu IV. Instytucja restrukturyzuje program, aby zwiększyć godziny zegarowe w programie do 900 godzin zegarowych, aby nadal wspierać przyznane wcześniej 24 godziny semestralne i zapewnić kwalifikowalność zgodnie z przepisami z 29 października dotyczącymi federalnej pomocy dla studentów na poprzednim poziomie. Jaka jest odpowiedzialność agencji akredytującej?

    A-A2: Zamiana 900 godzin zegarowych na 24 godziny semestralne jest właściwa zgodnie ze standardem konwersji 37,5 godzin zegarowych na godzinę semestralną zgodnie z § 668.8 (l) (1) przepisów z 29 października. Jednak agencja akredytująca musi zweryfikować tę restrukturyzację jako istotną zmianę, ponieważ dodanie tych godzin zegarowych stanowi znaczny wzrost liczby godzin zegarowych przyznawanych za pomyślne zakończenie programu. Podobnie agencje akredytujące są odpowiedzialne za zapewnienie, że godziny zaliczeń określone przez instytucję dokonującą konwersji w oparciu o pracę uczniów poza zajęciami zgodnie z § 668.8 (l) (2) są zgodne z definicją godziny zaliczenia w §600.2. [Wytyczne wydane 18 marca 2011 r.]

    Rola państw (RS)

    RS-Q1: Czy przepisy nakładają wymóg, zgodnie z którym, aby upoważnić instytucję, państwo musi dokonać przeglądu i oceny polityki i procedur instytucji w zakresie przypisywania godzin kredytowych oraz stosowania przez instytucję jej zasad i procedur przy przypisywaniu godzin programy i kursy?

    RS-A1: Nie. Przepisy nie regulują Państw i nie wymagają, aby Państwo dokonało przeglądu i oceny przydzielonych godzin kredytowych każdej instytucji. Tylko w przypadku tych publicznych, policealnych instytucji zawodowych w Nowym Jorku, Pensylwanii, Oklahomie i Portoryko, które uczestniczą w federalnych programach pomocy dla studentów na podstawie zatwierdzenia przez państwo zamiast akredytacji przez uznaną w kraju agencję akredytacyjną, uznana agencja stanowa będzie zobowiązana do wykonywania taka ocena przydziałów godzin zaliczenia tych instytucji. (Patrz 34 CFR 603.24 (c) rozporządzeń z 29 października.) [Wytyczne wydane 18.03.2011]

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy