Żałoba

17.02.2021
Category: Ulga Podatkowa

Jak możemy Ci pomóc i wesprzeć

Radzenie sobie ze sprawami finansowymi bliskiej Ci osoby, kiedy rozpaczasz, nigdy nie jest łatwe. Mamy nadzieję, że nasz przewodnik pomoże Ci przetrwać ten trudny czas.

Żałoba podczas koronawirusaRozumiemy, że to trudny czas, który stał się jeszcze trudniejszy z powodu wybuchu koronawirusa. Ten przewodnik zawiera szczegółowe informacje o tym, jak najlepiej powiadomić nas o stracie.

Co robić, gdy ktoś umiera

Jesteśmy tutaj, aby udzielić Ci praktycznych wskazówek i wspierać Cię na każdym kroku.

1. Pierwsze krokiBędziemy Cię wspierać na każdym kroku, od zarejestrowania śmierci po zajęcie się sprawami finansowymi danej osoby.

2. Dając nam znaćWybierz, w jaki sposób wolisz poinformować nas o czyjejś śmierci. Wyjaśnimy, co robić na każdym kroku – a dokumenty, których potrzebujemy, możesz nawet dostarczyć, korzystając z naszego internetowego formularza zgłoszeniowego.

3. Wsparcie finansowe i emocjonalneNie jesteś sam – przeprowadzimy Cię przez praktyczne aspekty i poinformujemy, jak uzyskać dalszą pomoc.

Rzeczy do zapamiętania

Twój osobisty numer referencyjny

Otrzymasz od nas osobisty numer referencyjny zaczynający się od BRV – trzymaj go pod ręką i podaj go podczas kontaktu z nami.

Umów się na wizytęJeśli chcesz odwiedzić oddział, zalecamy umówienie się na wizytę podnumerem 03457 345 3451, aby nie musieć czekać.

Bilansowanie rachunkówJeśli zmarły ma u nas pożyczki, kredyty w rachunku bieżącym lub kartę Barclaycard, odzyskamy to, co jest winne, z ich istniejących rachunków.

PełnomocnictwoPo śmierci osoby pełnomocnictwa utworzone na jej koncie mogą przestać istnieć.

Skontaktuj się z nami

Telefon

Możesz zadzwonić do nas podnumer 0800 068 22382 (opcja 2), aby porozmawiać bezpośrednio z dedykowanym doradcą z naszego zespołu ds. Osób w żałobie.

Możesz do nas napisać pod adresem

Centrum obsługi żałoby

Barclays Bank UK PLC

Leicester

LE87 2BB

Jeśli masz osobisty numer referencyjny zaczynający się od BRV, dodaj go do przesyłanych nam stron.

Przydatna lektura

Przewodnik po żałobie

Oto plik PDF, który możesz pobrać i wydrukować w celach informacyjnych w trakcie procesu powiadamiania nas i zamykania kont.

Określenie warunkówSprawdź nasz glosariusz, aby uzyskać wyjaśnienie wszelkich terminów prawnych, których nie znasz.

Pytania i odpowiedzi

Jaki identyfikator potrzebuję do zamknięcia konta? Jaki identyfikator potrzebuję, aby zamknąć konto?

Musisz okazać swój identyfikator, korzystając z jednego z poniższych

  • Ważne pełne lub tymczasowe prawo jazdy (zarówno brytyjskie, jak i międzynarodowe)
  • Ważny paszport brytyjski lub międzynarodowyNiebieska przepustka kierowcy dla niepełnosprawnych (pokazująca numer seryjny)List lub książka dotycząca uprawnień do świadczeńUlga podatkowa na dzieci lub ulga podatkowa na pracęDokumenty dotyczące statusu imigracyjnego lub zezwolenie na pobyt w Wielkiej BrytaniiLegitymacja studenckaKarta obywatela Wielkiej BrytaniiKarta sił zbrojnych Wielkiej BrytaniiCertyfikat broni palnejCo mam zrobić, jeśli mam wspólne konto z kimś, kto odszedł? Co mam zrobić, jeśli mam wspólne konto z kimś, kto odszedł?

    Zapewniamy, że będziesz mógł kontynuować swoją codzienną bankowość. Po powiadomieniu nas o śmierci tej osoby zmienimy konto tylko na Twoje imię i nazwisko.

    Co się stanie, jeśli na koncie jest zaległy dług? Co się stanie, jeśli na koncie jest zaległy dług?

    Jeśli zmarły ma u nas jakiekolwiek pożyczki lub kredyty w rachunku bieżącym albo kartę Barclaycard, odzyskamy należność z jej rachunku bieżącego przed wypłatą wszelkich pozostałych pieniędzy wykonawcy lub zarządcy spadku.

    Jeśli na koncie nie ma wystarczającej ilości pieniędzy, aby spłacić wszystko, co zmarły jest winien, możemy poprosić naszego partnera w żałobie, Philips & Cohen, o dodanie długu do majątku zmarłego. Phillips & Cohen to jedyna w Wielkiej Brytanii firma zajmująca się zarządzaniem kontami zmarłych, oferująca wsparcie i wskazówki, które pomogą rozwiązać zaległe rachunki.

    Jeśli masz więcej pytań na ten temat, skontaktuj się z naszym zespołem ds. Żałoby podnumerem 0800 068 22382 (opcja 2) i porozmawiaj z dedykowanym doradcą.

    Co się stanie, jeśli mój zmarły małżonek lub partner / partnerka ma ISA? Co się stanie, jeśli mój zmarły małżonek lub partner / partnerka ma ISA?

    Jeśli zmarli w dniu 6 kwietnia 2018 r. Lub po tej dacie, wszelkie płatne umowy ISA pozostaną otwarte do czasu, gdy ich osobiści przedstawiciele zamkną ISA w ramach zarządzania spadkiem lub przez maksymalnie trzy lata od daty śmierci, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

    Jako małżonek lub partner cywilny możesz skorzystać z nagromadzonego dodatku ISA, który nazywa się Dodatkową dozwoloną subskrypcją (APS).

    Aby uzyskać więcej informacji na ten temat i otrzymać formularz wniosku, odwiedź naszą stronę APS ISA.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy